AIG använder cookies på denna webbplats för att förbättra användarupplevelsen. Genom att fortsätta att använda webbplatsen godkänner du att vi sparar och använder oss av cookies på din dator. Du kan ändra villkoren för cookies i inställningarna för din webbläsare. Läs om vår cookie policy för mer information.

Kontakt

Vi tar gärna emot dina synpunkter

Synpunkter

Vårt företag bygger helt på att du som kund är nöjd och det är vad vi alla som arbetar här strävar efter, varje dag. Om du inte är det ska du i första hand vända dig till vår Kundservice. Det sker enklast genom att du skriver ett meddelande till oss i formuläret nedan och anger ditt namn och din e-postadress. Vi kommer att svara dig så fort som möjligt.

Om du ändå inte är nöjd ska du vända dig till vår klagomålsansvarige. Ett klagomål avseende vår service kan kostnadsfritt framföras till oss genom att ett e-postmeddelande skickas till adressen klagomal@aig.com som går till klagomålsansvarig hos oss. Du kan vid klagomål också kontakta Konsumenternas Försäkringsbyrå på tel 08-22 58 00. En privatperson kan även vända sig till Allmänna reklamationsnämnden (ARN) för kostnadsfri prövning. ARN rekommenderar hur tvister skall lösas, men behandlar inte alla typer av ärenden.

ARN:s postadress: Box 174, 101 23 Stockholm.

ARN:s telefonnummer: 08-508 860 00.

För mer information kan du kontakta AIG:s Kundservice på 08-506 920 70.

Fält markerade med * är obligatoriska
Teckna försäkring
Teckna försäkring